Pierwszy krok musisz wykonać Ty,
kontaktując się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy lub telefonicznie.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia zadzwonimy do ciebie. Podczas tej krótkiej rozmowy zadamy ci kilka pytań, które pomogą odpowiedzieć na pytanie, czy kwalifikujesz się wstępnie do upadłości konsumenckiej. Jeśli z jakiś powodów nie spełniasz kryteriów ustawowych do ogłoszenia upadłości, dowiesz się Tego podczas rozmowy.
Jeśli ogłoszenie upadłości w twojej sytuacji jest możliwe, otrzymasz od nas maila z kilkoma pytaniami i wskazówkami. Zapoznaj się z nimi proszę, ułatwi to rozmowę z radcą prawnym.
Podczas głównej rozmowy radca prawny ustali Twoją aktualną sytuację, poinformuje cię jakie dokumenty musisz przygotować, jakie dane zebrać oraz ustali z Tobą warunki współpracy i wynagrodzenia.
Nie martw się jeśli czegoś nie zapamiętasz – po rozmowie dostaniesz maila podsumowującego rozmowę wraz ze spisem dokumentów wymaganych do podjęcia dalszych działań.
Wysyłamy ci dokumenty oraz umowę, które musisz uzupełnić, podpisać i wraz z dokumentami związanymi z twoim zadłużeniem odesłać do Nas.
Po otrzymaniu dokumentacji rozpoczynamy etap tworzenia wniosku. O zakończeniu prac nad wnioskiem zostaniesz natychmiast poinformowany. Skompletowany wniosek jest jeszcze tego samego dnia składany do sądu.
Po ogłoszonej upadłości, skontaktuje się z Tobą syndyk, który od tej pory będzie podejmować czynności zmierzające do ustalenia planu częściowej spłaty długów lub całkowitego oddłużenia.
Jeśli wybrałeś pakiet standard lub premium poprowadzimy cię również przez dalsze etapy po ogłoszeniu upadłości. Jeśli wybrałeś pakiet ekonomiczny pomożemy ci założyć konto w portalu dla upadłych, abyś od tej pory mógł sam prowadzić swoją sprawę.